Salvai Ramóna

Design- és művészetmenedzsment MA
szakdolgozat
A vizuális történetmesélés szerepe a divatmárkák identitásának erősítésében
Dolgozatom hipotézise szerint egy divatmárka életében a vizuális történetmesélés a márkaidentitás kifejezésének legalapvetőbb eszköze. Kutatásomban feltérképeztem, milyen lépések mentén építkezik egy divatmárka, hogy stratégiai céljainak megfelelően kommunikálja márkaidentitását. Szakirodalomra, interjúkra, megfigyelésekre és személyes tapasztalatokra építkező vizsgálódásom megmutatja, hogy a nélkülözhetetlen tényezők jóval túlmutatnak a jól megválasztott helyszín, modell vagy az okosan felépített történet jelentőségén.
témavezető
Pecze Krisztina
konzulens
German Kinga
diploma portfólió: https://prezi.com/view/ehwX3GpTGxTlC0PTCoqx