szakdolgozat
Nyitottság a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem új campusának otthonterében
A szakdolgozat központi témája az új MOME campus MASTER épületének 3. emeletén található otthontér környezetpszichológiai, építészeti és pedagógiai elemzése. Szakirodalmi kutatás és a hallgatók térhasználati élményein keresztül igyekeztem olyan előkutatást végezni, amelyben kirajzolódnak olyan, kiemelten fontos szempontok, amelyek segíthetik a téma további kutatását. Olyan kérdésekkel foglalkoztam, mint az iskolaépület oktatásban betöltött szerepe és történeti változásaival kirajzolódó elvi szempontrendszer, a nyitottság szerepe és mértéke az oktatási terekben, illetve ennek hatásai, az építészeti trendek és a pedagógia összekapcsolódása, vagy a részvételiség és reprezentáció szerepe és jelentősége az iskolaépület-tervezés folyamataiban. A dolgozat célja, hogy a térrel kapcsolatos kritikai gondolatok megfogalmazásán keresztül a téma jelentőségét és a párbeszéd fontosságát hangsúlyozza.