portfolio
Hogyan motiválj embereket arra, hogy ingyen dolgozzanak, és még élvezzék is?
Szakmai gyakorlataim nagy részét önkéntesként vagy önkéntesekkel közösen végeztem, akik mind fiatal felnőttek, egyetemisták voltak. A projektek során a leghasznosabb menedzsment eszköz, amire szert tehettem, a motiválás volt. Eleinte irodalmi témájú projektekben vettem részt, mint például egy hangoskönyv applikáció projektmenedzsmentje, vagy egy fiataloknak szóló versantológiához tartozó Instagram kampány vezetése. A másik fő vonulata az elmúlt két évemnek az Amigos a gyerekekért Alapítványhoz kapcsolódik. Itt több kommunikációs felületen is dolgoztam, egyik ezek közül egy idegen nyelv- és kultúranépszerűsítő online programhoz tartozó kommunikáció, valamint a szervezeti bővülést hirdető kommunikációs kampány menedzsmentje. Jelenleg már hivatásszerűen is itt dolgozom mint közösségszervező és projektmenedzser, továbbra is önkéntesekkel együtt.
szakdolgozat
Caption this! Marketing- és kommunikációs eszközök a könyviparban
Egyre több közösségi média felületen (leginkább Instagramon, de YouTube-on és TikTokon is) jelennek meg olvasásnépszerűsítő személyek, akiket a kiadók is szívesen alkalmaznak. Általuk egyre többen kezdtek el olvasni; és ezek az oldalak, közösségi média profilok online könyvklubként is működhetnek. Hátrányuk viszont, hogy ugyanazok a könyvek kerülnek központba. Szakdolgozatom fókuszában a fiatal felnőtt korosztály (18-25) áll: az ő olvasási szokásaikat miként befolyásolja a könyvkiadók, írók közösségi média jelenléte?