portfolio
Kulturális és vizuális nevelés több szinten. Kié a felelősség?
Szakmai gyakorlataim során mindig az a gondolat vezérel, hogy a tevékenységem kapcsán születő vizuális tartalom milyen hatással lesz majd a vele találkozókra. Ez nagy felelősség. Képzésem első évében egy egynapos, fenntarthatósági fókuszú képzőművészeti projekt megszervezésében vettem részt, ahol a kommunikációs anyagok elkészítésén túl a nemzetközi kiállítók műtárgyainak logisztikája, és a szponzoráció szervezése is rám hárult. Majd egy hazai művészetmenedzsment cég projektmenedzsereként dolgoztam, ahol egyik fő projektem a képzőművészeti hallgatókat célzó pályázatok kiírása és menedzselése volt. Közel egy éve dolgozom reklámszakemberként, ahol a kommunikációs stratégia összeállításán túl ráhatásom van a kikerülő hirdetések és egyéb tartalmak megjelenésére is, gyakran eszembe juttatva a kezdettől aktuális kérdést: mennyiben az én felelősségem ezek minőségi tartalma és megjelenése?
szakdolgozat
Demokratizált múzeum. Látogatói élménytervezés a kulturális esélyegyenlőségért
Hogyan érhetnek el valóban a közművelődés színterei az örökké változó közösségekhez, és hogyan szolgálhatják ki azok velük szemben támasztott igényeit? Szakdolgozatomban a múzeumi funkciók egyre inkább a látogatót előtérbe helyező jellegét, az ezt lehetővé tevő látogatókutatási módszertanokat és a látogatói élménytervezésben rejlő lehetőségeket kutatom. Célom egy, a régióban még viszonylag újnak számító szakemberi pozíció, a Visitor Experience tanácsadó mint a muzeális intézményrendszer új szereplőjének bemutatása, akinek bevonása új irányt szabhat a múzeumoknak.