Design- és művészetmenedzsment MA

Márton Brigitta

témavezető
Babarczy Eszter
portfolio
Kultúramarketing az irodalomtól a zenei fesztiválig
Marketing diplomával érkeztem a MOME-ra azzal a céllal, hogy az alapképzésen tanult eszköztárat egy olyan területen alkalmazhassam, amelyet értékteremtőnek tartok, így a szakmai gyakorlataim vezérfonala a marketing lett. Az építészettől az üvegművészetig számos területen kipróbáltam magam, és végül nem köteleződtem el egy terület mellett, hanem egy széles kulturális ügyfél-portfólióval rendelkező kommunikációs ügynökségnél kezdtem el dolgozni, folyamatosan változatos menedzsment és marketing kihívásokkal szembenézve.
szakdolgozat
A szerzői énmárka szerepe az európai kortárs szépirodalomban
Irodalmi menedzserekkel, ügynökökkel, irodalommarketing szakértőkkel készített mélyinterjúk és további kutatás során elemző módszertannal vizsgálom meg a szerzői énmárkát az európai kortárs szépirodalomban, kitérve az ügynökök, kiadók és menedzserek szerepére. Majd három esettanulmányon keresztül térképezem fel a szerzői énmárkát építő kommunikációs aktivitások szerepét.