szakdolgozat
Szakdolgozatomban az énmárkaépítésnek a divatiparban betöltött szerepét elemzem. Az énmárka – a personal branding – fogalmi meghatározását követően példák révén a témakört a divat szemszögéből közelítem meg. Célom azoknak az eszközöknek a feltérképezése, amelyek rendelkezésemre állnak ahhoz, hogy tervezői identitásom a személyes márkám szerves részét képezze, ami a piacon való sikeres megjelenéshez járulhat hozzá. Kutatásom végén vázolom, hogy a storytelling eszközrendszere miként tud hozzájárulni az önazonos és konzekvens márkakommunikáció felépítéséhez.
szakdolgozat konzulensSchmidt Andrea
mestermunka
Mestermunkámban az önidentitásom vizsgálom a vizualitás nyelvén. Kortársaimhoz hasonlóan én is számos nehézséggel találom szemben magam a világba való beilleszkedés során, az identitásom meghatározását tovább nehezítette számomra az, hogy két teljesen különböző országból származó szülő gyermeke vagyok. Gyakran azt éreztem, hogy a magyaroknak nem vagyok elég magyar, a nicaraguaiaknak pedig nem vagyok elég nicaraguai. Ezért a divattervezés eszközével kísérlem meg az identitásom kifejezését, mint multikulturális háttérrel rendelkező fiatal nő. A kollekció személyes, nosztalgikus hangulatú, melynek tervezése és kivitelezése során, közelebb kerültem saját utam definiálásához.
mestermunka konzulensTomcsányi Dóra