Maczák Gabriella
Design- és vizuálisművészet-tanár MA
szakdolgozat
Andragógia a művészetben
A felnőtt-diák kapcsolata az ötvösképzésben
Művészeti felnőttképzésben tanító oktatóként célom identifikálni és megismerni azt a környezetet, melyben dolgozom. Ennek okán egy interdiszciplináris kutatásban szeretném feltárni azokat a szegmenseket melyek előre mozdítják munkásságomat úgy, hogy szakmailag minőségi színvonalat biztosíthassak diákjaimnak. Az andragógia tudományágat érintő diszciplínák mentén, a művészeti, ezen belül az ötvös felnőttképzés paradigmájával kívántam feltárni azokat a diszkrepanciákat, melyek felléphetnek az Oktatási Hivatal és a tanuló felnőtt között. Hol, milyen helyzetekben találkoznak vagy térnek el az érdekek, a célok? Én, mint oktató az esetleges különbségekből fakadó súrlódásokat (frusztrációkat) miként csillapíthatom?