
szakdolgozat
A kisgyermekeknek szóló animációs film sikerének titkai – Rajzfilm és merchandising
Dolgozatom a kisgyermekeknek szánt animációs tartalmak sikerének titkát vizsgálja, elsősorban fejlődéslélektani szempontból. A témaválasztás szakmai érdeklődésből fakad; mindenekelőtt az érdekelt, hogy hogyan lehet marketingszempontból is működőképes animációt létrehozni 2–5 évesek számára ma Magyarországon. Dolgozatomban vizsgáltam a kisgyermekek fogyasztói szokásait, az óvodáskor sajátosságait, illetve azt is, hogy mikortól merül fel egyáltalán a rajzfilm és merchandising kapcsolata. Kutatásom eredményét egy konkrét hazai és külföldii példa elemzésével igazolom.
konzulens
Bényei Judit
mestermunka
Még nem
animációs rövidfilm
A játszóházból egyszer mindenkit hazavisznek. Egy gyerek azonban hiába vár az édesanyjára, ezért elindul, hogy megkeresse. Egymás mellett, változatos helyszíneken bontakozik ki két sors, két életút, melyek talán sosem keresztezik egymást.
konzulens
Bánóczki Tibor
témavezető
Domonyi Rita



