szakdolgozat
A közösségi média hatása az énmárkára divatipari vállalkozásokban
A szakdolgozat annak jár utána, mennyire jelentős eszközzé vált a közösségi média egy márka identitásának kialakításában, valamint az adott márka, cég tevékenységét hogyan befolyásolják a közösségi felületekről érkező hatások. A divatipari vállalkozások körében végzett kérdőíves kutatás azt bizonyította, hogy nagymértékű interakció zajlik egy-egy márka és Facebook követői között az oldalon közzétett információk révén.
konzulens
Antalóczy Tímea
portfolio
Marketingmenedzserré válásom folyamata
Induló vállalkozásoktól kezdve a nagyobb vállalatokig, a portfólió bemutatja és értelmezi azokat a pozitív és negatív élményeket, melyeket márka- és marketingkommunikációs menedzserként tapasztaltam gyakornoki, illetve most, diplomázásom idején már teljes munkaidős állás esetében.
témavezető
Ébli Gábor