Lebó Eszter

Design- és művészetmenedzsment MA

szakdolgozat

Divatjelenségek: a hátizsák-kultúra

A hátizsák népszerűsége okot ad arra, hogy divatjelenségként identifikáljuk. A dolgozat részeként a kultúrtörténeti áttekintés olyan korábbi jelentésrétegekre enged következtetni, melyek jelenléte a mai hátizsák márkáknál is bizonyítható, miközben ezek palettája további, kortárs jelentésekkel bővül. Mi minden fér tehát egy hátizsákba?

konzulens

Ébli Gábor, Hermann Veronika

portfolio

Feltörekvő magyar márkák menedzsmentje

Fiatal cégek és márkák, melyek a külföldi piacra való lépésben látják jövőjüket. Célom sales menedzserként ennek megvalósítása. Közösségi média menedzserként mindezek megalapozására, az ismertség elérésére törekszem. Noha az értékesítés és a kommunikáció két teljesen különböző terület, portfólióm tanúsága szerint a gyakorlatban számos közös pontjuk van.

témavezető

German Kinga