Mestermunka
A Szomorúság Festője
A Szomorúság Festője egy narratív központú sétaszimulátor, amely az emlékeken, a megbánáson, valamint az élet és halál közötti csendes átmeneten keresztül vezet végig, hangulati történetmeséléssel és szürreális, álomszerű logikával.
Szakdolgozat
Interaktív történetmesélés a videojátékokban – Egyensúly a narratív koherencia és a játékos döntésszabadság között
Ez a dolgozat azt vizsgálja, hogyan lehet egyensúlyt teremteni a videojátékokban a koherens történetmesélés és a játékos döntési szabadsága között, két eltérő narratív megközelítést képviselő játék elemzésén keresztül.
Témavezető
Tamás Fogarasy
Mestermunka konzulens
Nemes Barnabás
Mestermunka opponens
Szabó Viktória
Szakdolgozati konzulens
István Povedák PhD habil.
Szakdolgozati opponens
Bakk Ágnes