MOMEaDIPLOMA

HU/EN

Pere Viktória

Interakció tervezés MA
Mestermunka

Immerzív VR tanulótárs: memória, kontextus és önbizalom vizsgálata a vizsgafelkészülés során

Egy koncepcióalapú VR tanulóeszköz, amely azt vizsgálja, hogyan segítheti a térbeli memorizálás és a kontextusfüggő tanulás a visszaidézést és hogyan csökkentheti a szorongást magas tétű vizsgahelyzetekben.
Szakdolgozat

Oktatási szorongás: okok, hatások és megoldások a magyar felsőoktatásban

Ez a dolgozat a magyar felsőoktatásban jelentkező oktatási szorongás okait, hatásait és megküzdési mechanizmusait vizsgálja, valamint azt kutatja, hogy az interakciótervezés milyen támogató beavatkozásokat kínálhat a probléma kezelésére.
Témavezető
Panni Pais
Mestermunka konzulens
Sam Chovanec, László András Halák, Tamás Fogarasy
Mestermunka opponens
Dávid Udvardy
Szakdolgozati konzulens
Bernadett Palkó-Arndt
Szakdolgozati opponens
Berky Tamás