Mestermunka
Iskolaterek diákkézben
Diplomamunkámmal azt mutatom be, hogyan alakíthatják a diákok saját tanulási környezetüket részvételi tervezés révén, egy olyan moduláris készlet és egy közösen megépített prototípus segítségével, amely kreatív együttműködésen alapulva kínál gyakorlati megoldásokat iskolai terek átalakítására.
Szakdolgozat
Kapcsolat a fizikai tanulási környezet kialakítása és a tanulók teljesítményei között
Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy a tanulási környezet gyermekközpontú, részvételi tervezése hogyan járulhat hozzá a diákok iskolai élményének gazdagításához, a közösséghez való kötődésük mélyítéséhez, és ezáltal tanulmányi eredményeik javításához.
Mestermunka konzulens
(Molnár Beáta, Huszti Ágnes)
Szakdolgozati konzulens
Bényei Judit Phd.
Szakdolgozati opponens
Szentandrási Dóra