portfolio
Egy mindenkiért
Struktúrák és együttműködések művészetmenedzserként
Kortárstánc menedzsment fókusszal érkeztem a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemre, másfél éve pedig egy feltörekvő alternatív zenekar és egy szóló énekes független menedzsereként dolgozom. A dinamikus váltás mögött egy konstruktív átvezetés rejlik, közreműködtem a Hajógyár a zene és a tánc művészetét összekötő adássorozatának létrehozásán. Tapasztalataim sokszínűsége az alkotók mellett a struktúrák felépítésében rejlik. Az egyszerű szervezettől, a független építkezésen át a média világának egy szeletén túl, két nagy volumenű művészeti intézmény kollaborációjában vettem részt az Intermezzo Fesztivál projektmenedzsereként, illetve egy felsőoktatási intézmény összetett szervezetének kommunikációs divíziójában is tanulok a MOME Brand Irodájának munkatársaként.
szakdolgozat
Backstageből a programirodába
Karrierutak és szerepkörök a magyar könnyűzenei menedzsmentben
Hogyan lesz valakiből könnyűzenei menedzser és milyen motivációk tartják a szakma színterében? Fő tézisem és tapasztalatom, hogy a zenei formációk menedzserei egyszerre több pozícióban is helytállnak. Kutatásomban azt vizsgálom, hogy e mögött csak financiális tényezők állnak vagy pszichológiai háttere is van a szerephalmozás jelenségének. Célom, hogy rávilágítsak a színfalak mögötti kihívásokkal teli hivatásban rejlő stabilitásra és rendszeren belüli összefüggésekre. Tanulmányom mélyinterjúkra, szakirodalomra és saját tapasztalataimra épül.