Pusztai Lola

Design- és művészetmenedzsment MA
témavezető
Povedák István
szakdolgozati opponens
Komár Zita
portfolio

A szabadidő filozófiája

Egy bölcsész útja az élménymenedzsment világába

Gondolkodom, tehát vagyok. De mi vagyok pontosan, és mit akarok csinálni a következő 10 évben? Ilyen gondolatokkal érkeztem a menedzsmentszakra. A rendezvényszervezői lét foglalkoztatott leginkább, így a mellékprojektjeim (egy kisebb kitérővel) mind erre tartanak. Korábban azt gondoltam, kommunikációsként nem érhetnek meglepetések, de munkáim során sok olyan plusz feladatkör hárult rám, ami meghatározta, hogy milyen irányba szeretnék továbbmenni. Főprojektemet korábbról hozom, és az MA éveim alatt szakmai pályafutásom egyik legjelentősebb lépcsőfokává vált, mivel egy zenei fesztivál, a Kolorádó kommunikációs vezetője lettem.
szakdolgozat

Fesztiválkórkép

Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingstratégiái a poszt-Covid időszakban

A Covid-19 járvány radikális változásokat hozott az élet legtöbb területén, amelynek hatásai még mindig érezhetőek. Lezárások és korlátozások már nincsenek, de a rend mégsem állt teljesen helyre a hazai fesztiválszektorban. A tanulmány feltárja a könnyűzenei fesztiválok posztcovid korszakának új jelenségeit, különös tekintettel a marketingstratégiára gyakorolt hatásokra. A következtetések a szervezőkkel készített interjúkon, a szakirodalom elemzésén, az STP és a 7P marketingeszközein alapulnak. A vizsgált fesztiválok: Sziget, UH Fest, Gólem és a Kolorádó.