portfolio
Fiatal alkotóközösségek képviselete
Szakmai tapasztalatot egyaránt szereztem többszáz fős szervezeteknél és kis, helyi alkotóközösségek köreiben. Menedzserként igen eltérő közegekben kellett helyt állnom, és minden területen kerestem vagy létrehoztam olyan projekteket, ahol lehetőségem nyílt a fiatal alkotók támogatására, változatos formákban. Céljaim eléréséhez és hatékony projektmenedzseri tevékenységem kifejtéséhez minden esetben nagyban támaszkodtam a bölcsészkaron megszerzett kompetenciákra, amelyek azóta is meghatározzák szakmai hozzáállásom és eszköztáram. Projektmenedzseri pályafutásom a Várkert Bazárban kezdtem, diplomám megszerzésekor pedig a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem friss munkatársaként, a Hallgatói Hub csapatában folytatom.
szakdolgozat
Design literally, design literacy
Írástudók és menedzserek a mesterséges intelligencia tavaszán
A 2022. november 30-án bemutatott ChatGPT látszólag széles körben képessé vált kiváltani az ember kreatív szövegalkotó tevékenységét. Annak megválaszolására, hogy a chatbot valóban képes-e erre, az Új Nemzeti Kiválóság Program keretein belül folytattam egy imitációs játékot Alan Turing nyomán, 3 irodalomkritikus mellett 100 résztvevő bevonásával. Szakdolgozatom ezt a kvalitatív és kvantitatív kutatást egészíti ki további szakirodalmi elemzéssel, mélyinterjúval. Célom nem csupán a bölcsészettudományok felől tekinteni emberi és mesterséges intelligencia együttélésére, hanem az alkotásra képes ágensek megismerését követően rávilágítani a kulturális menedzserek átalakuló feladataira az MI korszakában. Állítom, hogy a technológia alkalmazása nem az írástudók árulása, ám a tudatos és transzparens használat biztosítása, az MI integrálása kulturális tereinkbe a menedzserek felelőssége.