portfolio
Menedzserként a divatban
Alkalmazottól a márkaalapításig
Portfólióm fókuszában a divatmenedzsment áll. Korábbi, a divat területén folytatott tanulmányaim világítottak rá arra, hogy a tervezéssel szemben sokkal inkább magaménak érzem a márkaépítést és fejlesztést, mint háttérországot. A Design- és művészetmenedzsment mesterszak elkezdésével egyidőben másodmagammal alapítottam meg saját márkámat, amelyben már önálló menedzserként vállaltam szerepet. Portfóliómban az alkalmazotti és az alapítói szerepkörökben szerzett tapasztalataimat és tanulságaimat mutatom be.
szakdolgozat
Niche divatmárka-építés: előnyök és kockázatok
Magyar esettanulmányok a loungewear területéről
Milyen előnyökkel és kockázatokkal jár egy niche divatmárka alapítása és fejlesztése a mai gazdasági környezetben, és milyen lehetőségeket látnak benne a magyar tervezők? Szakdolgozatom a nemzetközi és a magyar divat specifikus szegmensét vizsgálja, mely egyre nagyobb szerepet kap a fast fashion és a high-end márkákkal szemben. Elemzésem esettanulmány, mely a külföldi és hazai loungewear területen mozgó márkákat veszi alapul. Kutatásom alapját márkaalapítókkal készült félig strukturált interjúk és szakirodalom képzik.