szakdolgozat
A cipő választás háttere
A brandhűség kialakulása, illetve a márkázott cipők pszichológiája
A szakdolgozati kutatásom arra irányul, miként alakul ki a márkahűség, milyen módszerekkel keltik fel az érdeklődést és tartják meg a vásárlókat a cipőmárkák. Megvizsgálom milyen tényezők befolyásolják és alakítják a brand és a célközönség közti kapcsolatot. A kutatásom célja, hogy bemutassam van-e olyan önmeghatározó szerepe a cipőnek, mint az öltözetnek. A kutatást Vágó Rékával (REKAVAGO), Polgár Diánával (DYAN) és Attalai Zitával - a magyar cipőipar fontos szereplőivel - készített interjúk segítették. A dolgozatban felállított hipotézisek beigazolásához a szakirodalmat és a saját kérdőívemet használtam. A kutatás eredményeképp többek közt arra a megállapításra jutottam, hogy a márkahűség fenntartásának szempontjából napjainkban fontosabb az átláthatóság, a közvetlenség és az elérhetőség.