szakdolgozat
Brandépítés egy ígéretes sportoló számára
Kell-e saját márka egy sportoló részére?
A szakdolgozatom célja a brandépítés és a kommunikációs stratégia fontosságának bemutatása egy ígéretes sportoló számára. Ezt egy valós esettanulmányon keresztül fejtem ki. A kiválasztott atléta a gerelyhajító Herczeg György. A primer és szekunder kutatás segítségével dolgozatomban részletesen elemzem, milyen tényezőket kell figyelembe venni egy brandépítés során és, hogy milyen előnyökkel jár a sportoló számára egy saját imázs kialakítása, valamint milyen módon segítheti hazai és nemzetközi elismertségét. A sportoló aktív és sikeres karrierje nagyban támogatja a márka felépítését. Az atléta személyes brandjének és kommunikációs stratégiájának tervezése olyan lehetőségeket kínál, amelyek révén Herczeg György nemcsak sportban elért eredményeivel szerezhet elismerést, hanem egy jól megtervezett és kiemelkedően kommunikált márka segítségével számos pénzdíjas versenyre inkább őt fogják hívni, hiszen a média számára sokkal eladhatóbb és érdekesebb lesz, mint versenytársai.