szakdolgozat
Logók fejlődése a „tech óriások" piacán
Az interneten megjelenő böngésző és keresőmotor cégek logóinak története, fejlődésének és jövőjének megfigyelése
Dolgozatomban a digitális fókuszú vállalatok logóinak időbeli átalakulását megvizsgálva elemzem az aktuális tervezési trendeket. Ahogy az internet fejlődött és a felhasználói viselkedés megváltozott, a márkáknak át kellett alakítaniuk logóikat, hogy relevánsak maradjanak. A technológiai vállalatok az egyszerű és reszponzív tervezés felkarolásától kezdve a márka konzisztenciájának fenntartásán át, a logók szimbólumként való felhasználásáig a digitális kor követelményeihez igazították logóikat. A múlt bonyolult és összetett logói eltűntek, helyüket a különböző digitális platformokon könnyen felismerhető, minimalista logók vették át. Ahogy az internet tovább fejlődik, a technológiai vállalatok kétségtelenül új kihívásokkal fognak szembenézni, annak érdekében, hogy logóik relevánsak maradjanak és a folyamatosan változó online változásokkhoz alkalmazkodjanak.