szakdolgozat
Reklám a közösségi média fénykorában
Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a mindent átható internetes kommunikáció következtében hogyan változtak az információfogyasztási szokások, és ez hogyan hat a reklámozás alakulására. Áttekintem, hogy a jelenlegi digitális technológia által uralt világban milyen szempontoknak kell megfelelnie a jó reklámnak, illetve hogy racionális vagy érzelmi alapon kell-e működnie. Felkutatom, milyen kortárs, új szemléletű módszerek léteznek a hatásos reklámokhoz.
mestermunka
Material Button
Tavaly ősszel találkoztam egy magyar fejlesztőcsapattal, akik egy saját fejlesztésű termék piacra vezetése előtt álltak. A termékük, a Material Button, egy érintéssel működő kapacitív villanykapcsoló, amely bármilyen nem vezető felület mögé beépíthető. A termék legnagyobb előnye szerintünk a láthatatlansága, ez teszi letisztulttá, biztonságossá és különlegessé. Reklámstratégiánk magában foglalja a láthatatlanság gondolatának magasabb szintre emelését – a didaktikusságtól elemelve, komolyabb hangvételű gondolat mögé helyezve, közismert személy megjelenése által hitelesítve –, illetve a szpotok végkifejletét jelentő film végén lévő váratlan képi fordulatot, amelyet a főszereplő egy Material Button kapcsolóval indít el. Legjellemzőbb tulajdonságát, a láthatatlanságát vettük alapul a különböző aspektusait körbejárva, azt vizsgálva, hogy a láthatatlanság mennyi mindent jelent.
témavezető
Bodóczky Antal
szakdolgozat konzulens
dr. Bényei Judit
mestermunka konzulens
Bodóczky Antal