szakdolgozat
„Valami van a levegőben”
Magyarországon a filmszakmában a marketingtevékenység fontosságának felismerése a kétezres évekig váratott magára mind az állami filmfinanszírozási rendszerekben, mind a filmkészítésben vezető szerepet betöltő alkotók körében. A Magyar Nemzeti Filmalap marketingtámogatásának, valamint néhány producer és rendező szemléletváltozásának köszönhetően ma már a hazai produkciós folyamatokban is egyre nagyobb figyelmet kap a filmmarketing. A megítélés változásához jelentősen hozzájárult Herendi Gábor (forgatókönyvíró, rendező, producer), aki a reklámszakmából érkezve az alkotói munka elengedhetetlen és egyenrangú részeként tekintett a marketingstratégia kidolgozására és megvalósítására.
mestermunka
Újra Aranyember
A mestermunkám egy alternatív filmmarketing-kampány kidolgozása, amely a régen közkedvelt, de mára feledésbe merült Az aranyember (1918, 1936, 1962) című filmek újrapozicionálásával foglalkozik. Célom, hogy az újmédia eszközeit felhasználva egy közösségi esemény keretében hívjam fel a 16–35 év közötti korosztály figyelmét a filmekre.
témavezető
Sánta Balázs
szakdolgozat konzulens
Szeles Nóra
mestermunka konzulens
Szirtes János