szakdolgozat
A Z GENERÁCIÓ REKLÁMFOGYASZTÁSI SZOKÁSAI
A dolgozatomban azt kutatom, miért érdemes külön vizsgálni marketing szempontból a különböző generációkat, különös tekintettel a Z generációra, akik jelenleg is folyamatosan jutnak fogyasztói státuszhoz. Bemutatom, hogy ezek a fiatalok milyen újításokat várnak el a reklámügynökségek és a vállalatok részéről. Az eddigi szakirodalom alapján feltérképezem azokat az impulzusokat, melyek korábban érhették ezt a generációt, ami alapján el lehet indulni reklámfogyasztási szokásaik kialakulásának vizsgálásához, hogy miként szelektál ez a generáció — ez alapján pedig olyan stratégiákat keresek, melyekre pozitívan reagálnak. Esettanulmányok segítségével megvizsgálom, hogy mennyire eredményesek a Z generációnál a kutatásom eredményei. Dolgozatomban arra jutok, hogy vannak olyan eszközök, melyek kifejezetten jól működnek ennél a korosztálynál.
konzulens
Nagy István
konzulens
Szeles Nóra