szakdolgozat
Divat a digitalizáció korában. A digitalizáció hatása a divatipari értékesítési csatornákra Magyarországon
A digitális fejlődés következtében a hagyományos értékesítési csatornák átalakulása a divatiparban visszafordíthatatlan. Dolgozatomban a globális méretű változások és trendek tükrében vizsgálom a magyar divatszakma helyzetét és álláspontját arra vonatkozóan, hogy a magyar tervezőknek milyen nehézségekkel kell megküzdeniük digitális márkastratégiájuk kialakítása során.
szakdolgozat konzulensÁcs Zoltán
portfolio
Rendszer és kreativitás – projektmenedzsment tapasztalatom a divatiparban
Az elmúlt két év során olyan munkakörökben dolgoztam a divatiparon belül, amelyeket a kreativitás szabadsága és a rendszerszintű gondolkodás fontossága egyaránt jellemez. A Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe munkatársaként nemcsak a magyar divatipar működését és viszonyrendszerét ismerhettem meg, hanem egy regionális méretű rendezvény lebonyolításának fázisait, összetettségét és ennek nehézségeit is. Ezzel párhuzamosan PR-asszisztensként sajtóesemények szervezésében is részt vettem, ügynökségi oldalról megtapasztalva a digitális marketing kihívásait.