szakdolgozat
Az Y generáció fogyasztói magatartásának hatása a magyarországi kortárs műtárgypiacra
Az Y generáció megjelenése a nemzetközi kortárs műtárgypiacon új vásárlási, gyűjtési szokásokat hozott. Ez jelentősen átalakítja a művészeti világot, új kommunikációs és értékesítési stratégiák, technológiai megoldások kidolgozását igényli a piaci szereplőktől. Kutatásomban a fiatal generáció fogyasztói szokásainak a magyar kortárs műtárgypiacra gyakorolt hatását vizsgálom nemzetközi trendek tükrében.
szakdolgozat konzulensÁcs Zoltán
portfolio
Művészet mint üzlet – Utam egy kortárs kereskedelmi galériáig
Szakmai gyakorlataim során olyan művészeti projektekben vettem részt, amelyeken keresztül megismertem a magyar kortárs képzőművészeti intézményrendszer működését, és rálátást szereztem a budapesti galériás színtérre. Portfólióm középpontjában az az útkeresés és szemléletváltás áll, amelyet a nonprofit művészeti projektek (galériás fesztivál, kortárs művészeti kiállítások) asszisztensi pozícióiból egy kortárs kereskedelmi galériába való átkerülés során éltem át. Megtaláltam a helyem egy olyan művészeti környezetben, ahol érvényesíthetem üzleti szemléletemet és menedzseri megközelítésemet.