témavezető Ébli Gábor

szakdolgozat
DÜSK // Márkaépítési stratégia egy induló divatvállalkozásban
Menedzser hallgatóként kiemelten fontosnak tartom az egyetemen alakuló projektek támogatását, ezért kezdtem el Hegedűs Dóra textilszakos hallgatóval vállalkozásán dolgozni. A diplomázás után átgondolt stratégiával, új névvel és megújult arculattal szeretnénk kilépni a piacra. Szakdolgozatomban megterveztem a DoraHegedus márkaépítési stratégiáját, melyet megelőzött egy majdnem 100 hazai divatmárkát elemző kutatás. Milyen célcsoportokra fókuszálnak az újgenerációs divatvállalkozások; hogyan árazzák termékeiket; miként választanak márkanevet és logót? Ezekre a kérdésekre is kerestem a választ elemzésemben.

szakdolgozat konzulensLugosi Nóra

portfolio
PROJEKTEK // Learning by doing
Az egyetemen nagy hangsúlyt fektettem a cselekvésközpontú tanulásra a tervező szakos hallgatókkal való együttműködés során. Portfóliómban bemutatom, mely gyakorlatokon, megszerzett kompetenciákon keresztül jutottam el egy MOME-s divattervezővel a közös munkáig az üzleti terv írásától a stratégia kialakításáig. Elsőként a tervezőkkel való kapcsolatteremtésre fókuszáltam a Manage [it] Yourself események szervezésében, majd újságíróként a hazai kreatív szcénáról közvetítettem. Ezt követte a tervező szakos hallgatókkal való együttműködés a Cloudfactory nyári egyetemen és a vállalkozásmentorációs programok szervezése a MOME+ programban.