Pásztor-Turák Réka

Design- és művészetmenedzsment MA

szakdolgozat

A concept store-ok fejlődési lehetőségeinek elemzése

A fogyasztási szokások az online világ felé mutatnak, ugyanakkor a vásárlók bevonzása érdekében a kiskereskedők sokszor a fizikai tér atmoszférájával igyekeznek emlékezetes fogyasztói élményt nyújtani. Az üzlet atmoszférája marketing eszközként funkcionál, és sokszor nagyobb jelentőséggel bír, mint a termékek. Az üzlet berendezése, hangulata válik az elsődleges termékké. Ez a piaci helyzet eredményezte, hogy egyre több concept store-t nyitottak, melyek jól ötvözik a különleges térmegoldásokat az egyedi divat- és életmódmárkák kínálatával. Ennek a jelenségnek hazai példája a MONO art & design.

konzulens

Bendsák Ágnes

portfolio

Proaktív menedzsment: design fókuszú hazai és nemzetközi projektek

Hazai és nemzetközi projektjeimben – amelyek egyben munkahelyemként is szolgálnak az elmúlt időszakban – a fő irányvonal a projektmenedzsment és a marketingmenedzsment volt. A szervezési és stratégiaépítési feladatkörökön kívül a start-upok, a vizuális kommunikáció, a közösségimédia-kommunikáció határozzák meg a tevékenységemet.

témavezető

Ébli Gábor