
szakdolgozat
A személyes márkázás online lehetőségeinek vizsgálata multidiszciplináris kreatív stúdiók példáin keresztül
Az elmúlt években megjelent és kiszélesedett a reklámiparban az a piaci szegmens, melynek megrendelői köre nagy hangsúlyt helyez az üzenet közvetítésének vagy a termék eladásának innovatív, artisztikus interpretációjára. Ezzel párhuzamosan, az internet fejlődésével a vizuális alkotók körében alapvető eszközzé vált a közösségi média felületeinek mindennapi használata saját vizuális világuk és alkotásaik promóciójára. Szakdolgozatom fő témája az énmárkaépítés szerepének bemutatása a globális piacon jelen lévő multidiszciplináris stúdiók online kommunikációjában.
konzulens
Schmidt Andrea
mestermunka
$1000 stúdió
kisfilm / pszeudo-reklámfilm
Diplomamunkám az $1000 kreatív stúdió márkaképének tervezési folyamatát és annak dokumentációját foglalja magában. Mestermunkám részeként elkészült az arculat, a weboldal és a stúdiót bemutató mozgóképes anyagok, valamint kommunikációs és üzleti stratégia a csoport működésének első egy évére nézve. A stúdió online kommunikációjának központi eleme az $1000 stúdió szolgáltatásait bemutató abszurd hangvételű, teleshopműsorok világát idéző kisfilm.
konzulens
-
témavezető
Fazakas Péter






