Korn Anita

Design- és művészetmenedzsment MA

szakdolgozat

Felelősségvállalás a divatban

A fenntarthatóságot, ezen belül az öko-, etikus és esztétikus divatot vizsgálom tervezői és fogyasztói szemszögből. A fenntarthatóság mint kommunikációs stratégia mennyire működőképes a hazai márkák és vásárlók körében? Nemcsak gyártási és technológiai, hanem művészeti, esztétikai szempontok alapján is vizsgálom a kérdést. Hiszem, hogy a ruha, mint a második bőrünk, képes üzenetekkel a fenntarthatóság irányába haladni. Célom, hogy utat mutassak egy olyan kommunikáció felé, amely szélesebb körben is felhívja a figyelmet a tudatosságra, hogy a választásainkat felelősséggel tegyük meg.

konzulens

Cosovan Attila

portfolio

A sztereotípiák ellenében – A „fogyasztható" kultúra kommunikációjának útján

15 év kereskedelmi televíziózással a hátam mögött rengetegszer kényszerültem magyarázkodásra: nem feltétlenül romboló az, ami sok emberhez eljut. Igenis lehet értéket képviselni a nézettség figyelembevételével is. Hiszek a kommunikáció értékteremtő erejében, és abban, hogy közelebb lehet hozni az emberekhez fontos társadalmi üzeneteket, kulturális értékeket is, csak megfelelő csomagolás kell hozzá. Mindezt a képzőművészeten, a designon és egy dokumentum-reality műsoron keresztül mutatom be.

témavezető

German Kinga