szakdolgozat
Wikinómia és designkommunikáció a magyar kereskedelmi televíziózásban. A Dalfutár című műsor elemzése
Kialakulhat-e tömeges egyenrangú együttműködés és közös alkotás egy kereskedelmi televízió műsorában? Bár a tömegszórakoztatás gyakran más eszközöket vet be a siker érdekében, szakdolgozatomban bebizonyítom, hogy a wikinómia egyenrangú együttműködésről szóló üzleti elmélete, valamint számos designelméleti tézis felfedezhető egy 2016-os televíziós műsorban. A SuperTV2-n futó, hazai fejlesztésű, Dalfutár című műsor főszerkesztőjeként, a teljes munkafolyamatot bemutatva elemzem a formátumot, kiemelt figyelmet fordítva a wikinómiával és a designkommunikációval kapcsolatos összefüggésekre.
konzulens
Cosovan Attila, German Kinga
portfolio
Az üzenetközvetítés eszközei. Hogyan tegyük vonzóvá az ismeretlent?
Televíziós munkám mellett olyan feladatokat és projekteket vállaltam, amelyek számomra fontos területeken – a zene, a film vagy a kortárs művészet szegmenseiben – szerveződtek. Közös vonásuk, hogy egy sokak számára fenntartásokkal kezelt témát vagy műfajt népszerűsítenek, kapcsolatot teremtve az alkotók és a közönség között.
témavezető
Ébli Gábor