szakdolgozat
A Frenák Pál Társulat közönségének bővítése YouTube-csatorna létrehozásával
Egy kutatás szerint az online felületeken megjelenő videós tartalmak az internet 82%-át fogják kitenni 2020-ra. Dolgozatom fő kérdése, hogy az új digitális platformok előretörésével megváltozó médiafogyasztási szokások következtében milyen új tartalomgyártási stratégiát kell felállítani a siker érdekében. Ennek kapcsán bemutatom a YouTube mint a legnépszerűbb mozgóképes oldal felépítését, majd a rajta fellelhető tartalmakat rendszerezve, hazai és nemzetközi videós példák tanulságait felhasználva, egy YouTube-csatorna létrehozásának modelljét állítom fel a Frenák Pál Társulat számára.
konzulens
Kaszás-Tóth Rózsa
portfolio
A kollaboráción alapuló művészetmenedzsment
Portfólióm sokszínű, az eltérő projekteket mégis összefűzi a kollaboráció fogalma. Ez megnyilvánul az alkotótársakkal és a közönséggel való együttműködésben is, annak érdekében, hogy kreatív és előremutató tartalmak születhessenek. Szakmai gyakorlataim során szerzett tapasztalataim a táncművészet, a divat és a képzőművészet világa köré rendeződnek, ahol a szervezési feladatokon túl a financiális kérdésekkel és a stratégiaépítéssel foglalkoztam.
témavezető
Ébli Gábor