AZ EMBER ELINDUL.
TELE KÉTSÉGEKKEL.
PEDIG CSAK MAGUNKAT KELL LEGYŐZNI.
AZ EMBER AZ EGYETLEN, AKI ERRE KÉPES.
Kopek Gábor
rektor
Bazsó, Ferenc | Farkasné Ligeti, Ágnes | Ferencz, István | Göde, András | Kosaras, György | Magyari, Márton | Nagy, Tamás | Novák, Ágnes | Szlávics, László | Turányi, Gábor
Andor, Anikó | Benson, Marcell | Borbás, Péter | Börzsei, Tamás | Czapek, Ádám | Csomay, Zsófia | Dorcsinecz, János | Horányi, Éva | Kovács, Csaba | Kovács, Szabolcs Gergő | Mag, Ildikó | Marián, Balázs | Máthéné Bognár, Katalin | Nagy, Nándor | Oltvai, Tamás | Pálóczi, Tibor | Pozsár, Péter | Radnóczi, Ferenc | Sólymos, Sándor | Varga, Imre | Vass-Eysen, Áron | Vámos, Dominika
Tradíció és innováció helyes arányának megkeresése, egyensúlyban tartása – ez az építészeti Intézet elsődleges törekvése abban a szellemi munkában, mely az építészet- belsőépítészet-bútortervezés szétválaszthatatlanságára épül.
Ennek a munkának ad keretet az a stúdiómunka, melyben tanár és diák, mint mester és tanítvány dolgoznak egymás mellett.
Az Intézet határozott szándéka, hogy az intenzív műhelymunka mellett a képzés kereteit mind szellemi, mind fizikai értelemben kitágítsa. Nyári workshopok, neves külföldi építészek meghívása gazdagítja az évközi munkát.
Az építészeti intézet olyan szakemberek képzésére vállalkozott, akik képesek az emberi környezet alakításának szép és összetett feladatát művészi szinten művelni.
Nagy, Tamás
intézetigazgató
Ádám, Krisztián | Baráthné Kátai, Anikó | Barcza, Dániel | Bánfalvi, András | Bánsági, Petra | Benczúr, Emese | Bényei, Tünde | Bokor, Zsuzsa | Bráda, Judit | Cosovan, Attila | Czalek, Éva | Csák, Mónika | Csipes, Antal | Grőber, Tibor | Harmati, Hedvig | Józsa, Pál | Juhász, István | Kass, Andrea | Kádasi, Éva | Kele, Ildikó | Kemény, Péter | Kenyeres, András | Keszei, István | Kiss, Aba Regő | Kiss, Tibor | Koós, Pál | Kondor, Edit | Lakos, Dániel | Lenkei, Balázs | Lipóczki, Ákos | Lublóy, Zoltán | Márhoffer, László | Maurer Klimes, Ákos | Mohácsi, András | Mucha, Zsolt | Nagy, Adrien | Nagy, Erzsébet | Nádor, Tibor | Olasz, Andrásné | Orlai, Balázs | Pattantyús, Gergely | Péter, Vladimir | Püspök, Balázs | Remete, Kriszta | Scherer, József | Simándi-Kövér, Annamária | Sipos, Balázs | Szegedi, Csaba | Szilágyi, Csaba | Szittner, Andrea | Szűcs, Edit | Tersztyánszkyné Bárdos, Katalin | Takács, Károly | Toka, Zoltán | Varga, Anikó | Veres, Bálint | Vető, Péter
Akselvoll, Bodil | Ágostonné Pávai, Julianna | Balla, Gabriella | Balog, Edit | Berta, Barna | Borka, Zsolt | Csenkey, Éva | Csernátony, Fanni | Erdei, Lilla | F. Dózsa, Katalin | Fésüs, András | Frazon, Zsófia | Gunther, Zsolt | Hemmings, Jessica | Henszelmann, Imre | Katona, Edit | Kaucsek, György | Kerékgyártó, András | Kertész, Tamás | Keszei, István | Kiss-Gál, Zsuzsanna | Koszt, Ferenc | Kovács, Borbála | Nagy, Alexandra | Nagy, Anna Nóra | Németh, Gábor Tamás | Nyírő, József | Pais, Panni | Penkala, Éva | Schmidt, Andrea | Semsey Horváth, Réka | Somfai, Lászlóné | Stomfai, Krisztina | Szilágyi, István | Szilos, András | Takács, József | Tóth, Zoltán | Ujvárosi, Lajos | Váró, Péter
A MOME Design Intézete azzal a céllal jött létre, hogy a tárgyi kultúránk alakításáért felelős designszakok egymással szoros párbeszédet folytatva, közösen építkezve tudjanak választ adni korunk kihívásaira. A most diplomázó hallgatók feladata nem kevesebb, mint szembenézni a globalizáció, a fogyasztói társadalom, a klímaváltozás és az információs társadalom által felvetett kérdésekkel. Ezek a kihívások nyitott szellemiséget, szilárd etikai álláspontot, és a legmagasabb minőségre való törekvést igényelnek. Az intézet feladatának tekinti, hogy szabad gondolkodású, a környezet, a társadalom és a kultúra aktuális folyamataira felelősen reagáló tervezőművészeket képezzen. Fontosnak tartjuk a tradíció és a progresszió értékeinek azonos súlyú megjelenítését. Fontosnak tartjuk továbbá, hogy az itt végzett tervezőművészek saját friss hangjukkal és értő figyelemükkel képesek legyenek bekapcsolódni a kortárs európai és nemzetközi párbeszédbe.
Barcza, Dániel
intézetigazgató
Balla, Dóra | Bodóczky, Antal | Brovinszki, László | Csáki, László | Domonyi, Rita | Drégely, Imre | Erhardt, Miklós | Fábián, Noémi | Fábics, Natália | Fazakas, Péter | Fülöp, József | Gacs, Réka | Gulyás, Miklós | Hegyi, Béla | Juhász, Gábor | Kopek, Gábor | Kudász, Gábor Arion | Lepsényi, Imre | Maczó, Péter | Marcell, Tamás | Máté, Gábor | Nagy, László | Oravecz, István | Pálfi, György | Réthi, Gábor | Ruttkay, Zsófia | Szalontai, ábel | Szirtes, János | Tasnádi, József | Usher, Richard | Vargha, Balázs | Zsótér, László
Alexander, Zoltán | Baranyai, András | Czakó, Judit | Erkel, András | Fabricius, Gábor | Falvay, László | Falvay, Miklós | Fekti, Balázs | Gerber, Pál | Gerhes, Gábor | Glaser, Katalin | Gryllus, ábris | Hajnóczy, Csaba | Herbai, Máté | Hermán, Árpád | Horváth, Janisz | Huszár, Dániel | Iványi-Bitter, Brigitta | Juhász, András | Kelényi, Ákos | Kolozsi, László | Kopper, Judit | Kulcsár, Viktória | Lehotay, Zoltán | Lukács, Péter Benjámin | Magyarósi, Éva | Nagy, Ágoston | Nagy, Dénes | Nagy, Lajos | Orosz, Anna Ida | Papp, Károly | Pfisztner, Gábor | Rév, Marcell | Richly, Zsolt | Samu, Bence | Sipos, Orsolya | Tóth, Balázs | Tóth, Zsolt | Varjasi, Farkas Csaba | Vargha, Márk Péter | Varsányi, Ferenc | Zányi, Tamás
Autonóm magatartás, integratív szemlélet, felelősségvállalás. A folyamatos változásra válasz a folyamatos fejlődés, mely egyben motiváció a cselekvésre. Hit. Hit abban, hogy rajtunk múlik, hogy mindig tehetünk valamit, hogy van hová érkezni. A kiindulópont már adott. A MOME Média Intézetének végzős hallgatói számára a diploma az origó, az elrugaszkodás kezdőpontja. A többi már rajtuk múlik.
Fülöp, József
intézetigazgató
Antalóczy, Tímea | Babarczy, Eszter | Beck, András | Berky, Tamás | Bényei, Judit | Bokody, Péter | Ébli, Gábor | Ferkai, András | German, Kinga | Gyenge, Zsolt | Haba, Péter | Horányi, Attila | Horváth, Gyöngyvér | Illés, Anikó | István, Mária | Kapitány, Ágnes | Kissné Budai, Rita | Pallag, Andrea | Salamon, János | Schmidt, Andrea | Szentpéteri, Márton | Tillmann, József | Veres, Bálint | Vörös, Miklós | Zwickl, András
Barcza, Dániel | Bergmann, Judit | Bíró, Péter | Búvár, Ágnes | Derer, István | Einspach, Gábor | Erdei, Lilla | Ernyey, Gyula | Fátyol, Viola | F. Dózsa, Katalin | Fehér, Zsuzsa | Gáspár, Máté | Hemrik, László | Horváth, Judit | Kiss-Gál, Zsuzsa | Koós, Pál | Kovács, Dániel | Kutrovácz, Gábor | Lipták, Ildikó | Martinkó, József | Mélyi, József | Molnár, Ágnes Éva | Nagy, Károly | Pataky, Gabriella | Pohárnok, Mihály | Ruttkay, Zsófia | Semsey, Réka | Seres, Szilvia | Szeles, Nóra | Szira, Henrietta | Szabics, Ágnes | Tóth, Anna Katalin | Tóth, Pál Sándor | Tóth, Péter Benjámin | Vittay, Dorottya | Zemplén, Gábor
Az Elméleti Intézet által gondozott stúdiumok szolgáltatják az egyetem diákjai számára az általános elméleti ismereteket nyújtó tantárgyakat. Az elméleti képzés alapvető célja az alkotómunkához nélkülözhetetlen koncepcionális gondolkodásmód, az elméleti, differenciált gondolkodás munkaeszközként való használatának elsajátíttatása. A tervezőszakoknak nyújtott elméleti oktatáson túl három területen – a művészet és a design elmélete, menedzsmentje és oktatása – önálló BA illetve MA képzéseket vezet az Elméleti Intézet. Végzőseinket a szakterületük tudásanyaga és készségei megismerésén túl a tervezőkkel való szoros, kreatív együttműködésre készítjük fel.
Tillmann, József
intézetigazgató