Farkas Anita

Design- és művészetmenedzsment MA

szakdolgozat

A Technika #1 marketing szempontú elemzése

2015 őszén nyitotta meg kapuit a Technika #1 nyitott műhely, a faipari barkácsműhelyek piacán az elsők között. A hazánkban még kialakulóban lévő DIY-kultúra helyzete speciális, mivel nemcsak kiszolgálni kell egy már meglévő igényt, hanem felkelteni is az érdeklődést az új típusú szabadidős lehetőség iránt. Célba érnek-e azok az üzenetek, amelyeket a Technika #1 közvetít? Mire van szüksége egy 21. századi barkácsolónak? Szakdolgozatomban a feltett kérdésekre keresek választ a marketingtevékenység és a résztvevői igények összehasonlításában.

konzulens

Kliszek Zsuzsanna

portfolio

Technika #1 - Az utak összeérnek

A Technika #1 közösségi barkácsműhely projektmenedzsereként az oktatási tevékenység koordinálásában és a marketingstratégia kialakításában veszek részt. Munkám során az alapító Hello Wood által felvázolt üzeneteket és hívószavakat (designérzékenység, rugalmasság, személyesség, szaktudás) fordítom le a mindennapi működés nyelvére, a felhasználók felé. Azok a kompetenciák, amelyek képessé tesznek a műhely napi működésének megszervezésére, a tanulmányaim alatt folyamatosan, a portfólióban szintén bemutatott, divatipari és építészeti területen elvégzett tevékenységeim során bontakoztak ki.

témavezető

Ébli Gábor