szakdolgozat
Divatjelenségek: a hátizsák-kultúra
A hátizsák népszerűsége okot ad arra, hogy divatjelenségként identifikáljuk. A dolgozat részeként a kultúrtörténeti áttekintés olyan korábbi jelentésrétegekre enged következtetni, melyek jelenléte a mai hátizsák márkáknál is bizonyítható, miközben ezek palettája további, kortárs jelentésekkel bővül. Mi minden fér tehát egy hátizsákba?
konzulens
Ébli Gábor, Hermann Veronika
portfolio
Feltörekvő magyar márkák menedzsmentje
Fiatal cégek és márkák, melyek a külföldi piacra való lépésben látják jövőjüket. Célom sales menedzserként ennek megvalósítása. Közösségi média menedzserként mindezek megalapozására, az ismertség elérésére törekszem. Noha az értékesítés és a kommunikáció két teljesen különböző terület, portfólióm tanúsága szerint a gyakorlatban számos közös pontjuk van.
témavezető
German Kinga