szakdolgozat
Az interaktív videók és alternatív alkalmazási módjaik - az Y generáció megváltozott médiafogyasztási szokásai és a high-end videóklipek
Szakdolgozatomban egy videoklipes esemény kreatív kampányához végzek kutatást. Megállapítom, kikből áll a célcsoportom, mi jellemzi őket, és megoldást keresek arra, hogy megfelelő módon tudjak kommunikálni velük. Vizsgálom az interaktivitás által nyújtott lehetőségeket, és alkalmazásukat a content marketingen belül. A dolgozatban leírt folyamat szerves részét képezi a mestermunkámnak.
konzulens
Buvár Ágnes
mestermunka
Clip the Planet
interaktív videó
Az interaktív spotok a Clip the Planet nevű eseményt népszerűsítő kampány részét képezik, melynek célja bevonni a nézőt mind digitálisan, mind fizikailag. A kétrétegű videókon belül a felső felületen hétköznapi helyzeteket láthatunk, az alsón pedig a videoklipekre jellemző eszközökkel újraértelmezett zenés szituációkat. A felhasználó egy kis ablakon keresztül szabadon fedezheti fel a két univerzum közötti kontrasztot.
konzulens
Deák Dániel
témavezető
Fazakas Péter